Dış Çap (d1): 12 mm
Delik Çapı (d): 6 mm
Yükseklik (T): 4.5 mm
Yarıçap (dak) (r): 0,2
Rulman Tipi: yivli yuvarlanma yolu ile
3. Lojistik izleme bilgileri sağlıyor musunuz?
1. Aldığım rulmanlar neden titriyor?
SSS
İtme yatağı, tipik bir döner yuvarlanma elemanı yatağıdır.Bu rulmanlar parçalar arasında dönmeye izin verir, ancak baskın bir eksenel yükü desteklemek üzere tasarlanmıştır.İtme rulmanlarının çeşitleri, İtme Bilyalı Rulmanlar, Silindirik İtme Makaralı Rulmanlar, Konik Makaralı Baskı Yatakları, Küresel Toller Baskı Yatağı, Akışkan Yataklar ve Manyetik Yataklardır.
Statik Yük Değerleri (Kor): 1255 N
ABEC, Amerikan ANSI standardıdır.İlgili Alman DIN standardı ve uluslararası ISO standardı aşağıdaki gibidir:
Dinamik Yük Derecesi (Cr): 1600 N
TEKNİK ÖZELLİKLER
Delik Çapı.Boşluk (D1): 6,2 mm
Top Adet: 8
Model Numarası: F6-12M
Miktar: 1 Grup = 10 ADET
Yatağın boşluğu oyunla ilgilidir.Varsayılan, genellikle 3-18um olan standart C0 boşluğudur.İlgili prensip aşağıdaki şekilde gösterilmiştir.Sallamanız gerekmiyorsa, lütfen C2 küçük boşluk rulmanını seçin, Herhangi bir sorunuz varsa, satın almadan önce lütfen bizimle iletişime geçin.
Ağırlık: 2.2 g
Dış çap.Pilot (D): 11,8 mm
2. ABEC-1'in doğruluğu nedir?
Çoğu durumda, modern otomobil şanzımanlarındaki ileri dişliler, pürüzsüzlüğü artıran ve gereksiz gürültüyü azaltan helisel dişliler kullandığından, itme Yataklarının genellikle otomobillerde kullanıldığı görülmektedir.Bu eksenel kuvvetlere neden olur ve ele alınması gerekir.Bunun dışında, bir anten döndürücüsündeki yükü azaltmak için radyo anteni direkleriyle birlikte itme Yatakları da kullanılır.Bir otomobildeki itme yatağının önemli bir alıntısı, debriyaj serbest bırakma yatağı olarak da bilinen debriyaj "atma" yatağıdır.
İTME BİLYALI RULMANLAR
Evet, tüm ürünlerimiz tam lojistik takibi sağlar.Ve satın aldığınız ürünlerin hepsi yeni.Sizin için nakliye sigortası alacağız.Ürün nakliye sırasında hasar görürse veya kaybolursa, ödeme alabilirsiniz.
Etiketler: Bilyalı Rulmanlar, şaftlar